Pravna obvestila

Splošni pogoji poslovanja

Svetujemo vam, da pred uporabo naše spletne strani pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. V kolikor boste nadaljevali z naročilom izdelka na spletni strani Kobra, pomeni da ste seznanjeni in se strinjate s celotnimi splošnimi pogoji poslovanja. Kobra Team d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev spletne strani Kobra. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete pogoje poslovanja.

Splošni pogoji poslovanja spletne strani Kobra in podatki o ponudniku

Spletna stran Kobra je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov ter storitev uporabniku. Upravlja jo podjetje Kobra Team d.o.o. v nadaljevanju ponudnik oz. prodajalec.

Uporabnik je oseba, ki uporablja našo spletno stran, torej kupec pri spletnem naročilu. Kupec (v nadaljevanju tudi stranka, uporabnik, potrošnik) je fizična ali pravna oseba, ki naroči dobavno storitev izdelkov preko spletne strani Kobra.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Kobra, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Spletno naročanje na spletni strani Kobra izvaja:

KOBRA Team d.o.o.

Levičnikova cesta 2

8310 Šentjernej

Matična številka:5795435

ID za DDV: SI54311535

Zavezanec za DDV: DA

TRR: SI56 0297 0001 9449 829, odprt pri NLB; SI 56 3000 0000 8619 068 odprt pri Sberbank

Osebni podatki in poslovna sposobnost

Z oddajo spletnega naročila kupec izjavlja, da so vsi podatki, katere je posredoval resnični in popolni, da je pravno sposoben, in da ni nobene znane ovire, ki bi mu preprečila naročanje in kupovanje izdelkov na spletni strani Kobra.

Kobra skladno z izjavo o zasebnosti in varnosti podatkov zbira samo osnovne podatke, ki so potrebni za izpolnitev obveznosti.

Za veljavno naročilo oz. nakup izdelka mora biti oseba, ki je naročilo izvedla, stara 18 let ali več.

Postopek naročila, prednaročila in povpraševanja

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo na spletni strani, razvrščeni v kategorijah. Izdelke se naroča izbirno z izpolnitvijo elektronskih obrazcev.

Po oddaji naročila, kupca kontaktira prodajalec oz. le-ta prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-mail naslov info@kobra.si.

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Naročilo se smatra kot potrjeno:

  • v primeru plačila z nakazilom na transakcijski račun trgovine Kobra - v trenutku, ko je znesek naročila razviden na transakcijskem računu,
  • v primeru plačila po povzetju

V kolikor je izdelek naročen, izbrani način plačila s strani kupca pa je nakazilo na transakcijski račun, se Kobra obvezuje, da bo izdelek rezerviral za dobo pet delovnih dni, vključno s soboto. Po izteku pet delovnih dni, Kobra ne jamči za razpoložljivost izdelka.

Prednaročilo

Prednaročilo označuje tip naročila, ko gre za avansno plačilo izdelka ali storitve, ki v času oddaje naročila ni na zalogi. Takšen izdelek Kobra naroči pri dobavitelju in ga dostavi v najkrajšem možnem času.

Povpraševanje

Obrazec za povpraševanje ne velja za nakup izdelka. Pri povpraševanju se o postopku nakupa naknadno dogovori s kupcem.

Preklic naročila

Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na info@kobra.si. Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:

  • številka naročila,
  • ime in priimek kupca,
  • naslov kupca.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Zavezanci za DDV

Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.

Lastnosti artiklov

Fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelkov (predvsem glede barvnega odstopanja). Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine (tekstovnega ali slikovnega materiala).

Cene in načini plačila

Cene v času dostave so enake kot cene ob oddaji naročila.

Vse cene vsebujejo DDV, razen kjer je to izrecno navedeno drugače.

Cene na spletni strani ne vključujejo stroškov dostave. Ta se obračuna ob oddaji naročila.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila. V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Popusti se med seboj ne seštevajo!

Plačilo naročenih izdelkov je možno na sledeče načine:

  • enkratno nakazilo na naš transakcijski račun (predračun boste prejeli po e-pošti), rok plačila predračuna je pet (5) dni. Po poteku roka za plačilo, ponudnik več ne jamči rezervacije za naročene izdelke.
  • plačilo po povzetju - kupec poravna znesek naročila kurirju ob prevzemu pošiljke.

 (v tem primeru se zaračuna še plačilo posebne položnice - trenutno ta znaša 1,00 EUR).

Podjetje Kobra Team d.o.o. si  pridružuje pravico, da pri večjih vrednostih naročila od kupca zahteva plačilo blaga pred odpremo.

Odgovornosti kupca

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih (8) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.

Dostava znotraj Slovenije

Če je blago na zalogi, se odpremi najkasneje v dveh (2) delovnih dneh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oz. od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju.

Dobavni rok v Sloveniji za artikle na zalogi je običajno 2-5 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni na zalogi, se rok dobave podaljša, podatki o dobavljivosti so prikazani na poslanemu predračunu.

Cena poštnine je brezplačna.

Računi

Račun za nakup priložimo ob dostavi in se ne generira samodejno.

Vračilo blaga in pravica do odstopa od nakupa

Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na e-mail info@kobra.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To velja samo za spletni nakup. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku na  kakršenkoli način na sedež podjetja najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o nameravanem vračilu. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blaga ne sprejemamo vrnjenega preko pošte s plačilom po povzetju!

Kupec in/ali prejemnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec ali prejemnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Izdelek, ki ga potrošnik vrača, mora biti nerabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, priloženi pa morajo biti vsi originalni dokumenti o nakupu (račun, dobavnica itd.).. V kolikor je  blago poškodovano, umazano, brez originalne embalaže ali so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti artikla),  si ponudnik pridržuje pravico, da vračilo zavrne. Kupec in/ali prejemnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Pravica do vrnitve kupljenih izdelkov se ne nanaša na potrošni material, kot tudi ne na izdelke, ki so po svoji naravi namenjeni porabi (mediji, baterije ipd.). Ta pravica se prav tako ne nanaša na programske pakete, ki bi bili predhodno odprti ali koriščeni.

V kolikor stranka ne upošteva predhodno navedenih pogojev, Kobra žal ne more sprejeti enostranskega odstopa od pogodbe o nakupu. V tem primeru Kobra blago ponovno dostavi stranki na njene lastne stroške.

Po vračilu blaga bo ponudnik najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na potrošnikov TRR nakazal vračilo kupnine. Potrošnik se lahko odloči tudi za zamenjavo in izbere drug izdelek, a mora o tem obvestiti ponudnika hkrati z vračilom blaga.

Kobra si pridržuje pravico do odstopa od prodaje oz. preklica dela ali celotnega naročila, s pisnim obvestilom kupcu in v naslednjih primerih:

  • ko bi se naročen izdelek prenehal proizvajati ali prodajati,
  • ko bi prišlo do bistvenih sprememb pogojev dobave.

V primeru odstopa od prodaje bo Kobra skupaj s kupcem skušala najti optimalno rešitev za izdelke, katerih ne more dobaviti, v primeru nemogoče dobave dela ali celotnega naročila pa izvrši povrnitev sredstev v višini vplačanega zneska naročila, kot je to v skladu z zakonom.

Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka

V primeru plačila po predračunu in po povzetju velja, da ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, in sicer pošiljko nese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot jo je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. O tem obvesti tudi ponudnika na kontaktni e-mail info@kobra.si ali po telefonu na 041 600 700.

Reklamacije artiklov in garancija

Reševanje reklamacij in zahtevki iz naslova garancije ali stvarne napake se rešujejo v skladu z veljavno zakonodajo ter v skladu s Pogoji nakupa blaga in storitev.

Reklamacije artiklov z obstoječo napako uporabniki sporočijo ponudniku na e-mail info@kobra.si ali po telefonu na 041 600  700.

Kobra Team d.o.o. prenese na kupca garancijo proizvajalca za pravilno delovanje izdelka od dneva prevzema in za dobo 12 mesecev. Kobra zagotovi, da se servisiranje v garancijskem roku zagotovi samo pri pooblaščenih servisih.

Kobra na končnega kupca prenese garancijo proizvajalca za napake v izdelavi in materialu. Garancija velja le za nove proizvode predane prvemu končnemu kupcu od Kobre ali pooblaščenega prodajalca in za čas enega (1) leta od dneva nakupa prvega končnega kupca. Garancija za rezervne dele in module, ki jih končni kupec od Kobre ali pooblaščenega prodajalca velja devetdeset (90) dni v kolikor so vgrajeni pri pooblaščenem servisu. V času garancijskega roka bo pooblaščeni serviser brezplačno popravil (ali, po svoji odločitvi, zamenjal) dele, ki so v garanciji in pri katerih se potrdi napaka, pod pogojem, da se ga pooblaščenemu servisu vrne pravilno zapakiranega, skupaj z imenom, naslovom in telefonsko številko končnega kupca ter z opisom napake in dokazilom o datumu nakupa (račun ali garancijski list). Garancija ne velja v primeru, če je po oceni pooblaščenega servisa napaka nastala z napačno uporabo, zlorabo, zaradi zunanjih vplivov (udarci, vibracije, kemični vplivi, vlaga, prah, ekstremne temperature, škodljiva sevanja, nepravilne električne napeljave, udari strele ipd.) ali kot posledica popravila ali zamenjave, ki ni izvršena s strani pooblaščenega prodajalca ali serviserja, ter če je napaka učinek normalne obrabe. V garancijo prav tako ni vključen potrošni material (kartuše, tonerji), ter mediji za enkratno shranjevanje podatkov. Garancija tudi ne velja, če kupec ne izpolni svojih obveznosti. Stroške raziskovanja in morebitnih popravkov nosi kupec v primeru, da se tekom raziskav s strani pooblaščenega servisa pokaže, da se kupčeva zahteva iz garancije nanaša na napako, ki ni vključena v garancijo ali da je garancijski rok potekel ali je proizvod v dobrem stanju. Kobra ne prevzema garancije za programsko podporo katere koli vrste (vključujoč pripadajoče priročnike in dokumentacijo), še posebej pa ne za kakovost, funkcionalnost ali primernost le-teh. v nobenem primeru niti Kobra niti kateri koli član ekipe Kobra ne odgovarjajo za možno odkrito, neodkrito, slučajno, posredno ali neposredno škodo. Še posebej niti Kobra niti katerikoli član ekipe Kobra ne prevzema odgovornosti za izgubljene podatke ali programe, vključujoč stroške obnove ali množitve takih podatkov ali programov.

Celotna programska podpora (če je vgrajena v ROM ali v druge dele, ali pa je na nosilcih podatkov) vključujoč vse relativne priročnike in dokumentacijo (v nadaljnjem tekstu: programska podpora) je intelektualna lastnina proizvajalca in je popolnoma pravno zaščitena. Kobra ne prodaja programske podpore temveč jo daje v uporabo. Celotne zaščitne pravice, ki se tičejo programske opreme zadrži proizvajalec. Programska podpora se lahko uporablja samo na enem računalniku. Programska oprema, ki je v prodanem paketu, se lahko uporablja samo v tem paketu. Programska oprema ne sme biti (a) odstranjena iz paketa v katerega je vgrajena ali (b) z ali brez nadomestila, razpečevanja, kopiranja, prevajanja, programskega razbijanja, uporabljena kot predloga, združena z drugimi programi, prilagojena ali menjana. Vsi priročniki in dokumentacija so intelektualna lastnina proizvajalca in so v celoti pravno zaščiteni. Ne smejo biti razpečevani niti v celoti niti deloma, odstopljeni z ali brez nadomestila, ročno ali elektronsko kopirani, prevedeni ali pomnoženi na kateri koli način.

Izjava o zasebnosti - varovanje podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Z vpisom podatkov na spletni strani Kobra dovoljujete, da podjetje Kobra Team d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Za osebne podatke se smatrajo vsi podatki, ki se uporabljajo za ugotavljanje identitete kupca (npr. ime, priimek, naslov, e-poštni naslov itd.). Podjetje Kobra Team d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Prav tako se obvezuje, da osebnih podatkov kupca ne bo razkrival tretji osebi, razen v primeru, ko to izrazito predpisuje zakon in kadar je to potrebno za izpolnitev obvez. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh od zahteve trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Vsi podatki o kupcu so strogo zaupni in so na voljo le zaposlenim, če so ti podatki potrebni za opravljanje dela. Vsi zaposleni v Kobri so odgovorni za delovanje skladno z načeli o varstvu osebnih podatkov. Kobra Team d.o.o. se obvezuje nuditi zaščito osebnih podatkov kupca na način, da zbira samo tiste osebne podatke kupca, ki so potrebni za izpolnitev obvez. Podatke, ki se z obiskom spletne strani samodejno beležijo, a niso osebni podatki (npr. vrsta brskalnika, število obiskov, čas obiska, trajanje obiska itd.), ima Kobra pravico uporabiti izključno samo za ocenjevanje obiskanosti spletne strani ter za izboljšanje vsebine in funkcionalnosti.

Marketing

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Avtorske pravice

Spletna stran Kobra je v lasti podjetja Kobra Team d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Omejitev odgovornosti

Kobra se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Kobra ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Kobra lahko mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Kobra ima možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Kobra v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Kobra ne odgovarja kupcu, posledično prejemniku, če tehnične zmogljivosti opreme kupca, posledično prejemnika, niso zadostne za ustrezno rabo izdelka. Kobra prav tako ne odgovarja kupcu, posledično prejemniku, če znanje kupca, posledično prejemnika, ni zadostno za rabo izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbo lahko uporabniki pošljejo na e-mail info@kobra.si ali po klasični pošti na naslov: Kobra Team d.o.o., Levičnikova cesta 2, 8310 Šentjernej

Za morebitne spore je pristojno sodišče v Novem mestu.

Nagradne igre

Organizator nagradnih iger je podjetje Kobra Team d.o.o., Levičnikova cesta 2, 8310 Šentjernej. Sodelujoči v nagradnih igrah soglašajo z objavo njihovega imena in priimka na spletnih straneh, ki jih upravlja izvajalec, v primeru, če prejmejo nagrado. Prejemnik nagrade ne more biti pravna oseba. Denarno izplačilo nagrade ni mogoče. Nihče od zaposlenih pri organizatorju oziroma izvajalcu in njihovih sorodnikov ne more sodelovati v nagradnih igrah. Nagrajenec dobi nagrado po pošti, poštnino krije organizator nagradne igre. Nagrajenec lahko nagrado tudi prevzame v delovnem času poslovalnice Kobra, na sedežu podjetja. V primeru, da nagrajenec zavrne nagrado se opravi ponoven žreb novega nagrajenca.

Promocijske kode in kuponi

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne strani Kobra. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Kobra ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Popusti in promocijske kode/kuponi na posamezne izdelke se ne seštevajo.

Promocijske kode/kupone lahko kupec unovči le pri nakupu preko spleta.

Promocijskih kod/kuponov ni mogoče menjati za gotovino.

Prijava na E-novice

S strinjanjem s splošnimi pogoji, se vsak uporabnik strinja s prijavo na e - novice. Iz naših e-novic se vsak lahko odjavi na e-mail info@kobra.si. Na dnu vsakih e-novic najdete povezavo, s katero se trajno odjavite od prejemanja e-novic.

Pomoč in dodatna vprašanja

Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo preko e-naslova info@kobra.si ali po telefonu na 041 600 700, od ponedeljka do petka med 8:00 in 19:00 uro in ob sobotah med 8:00 in 13:00.